Kurumsal Kimlik Fiyat Teklifi Nasıl Yapılır?
Kurumsal kimlik fiyat teklifi, kurumsal kimlik adı altında yapılacak olan tüm çalışmalar için sunulacak ücretlerin ortaya konulmasıdır. Fiyat; firmanın pozisyonuna, içinde bulunduğu sektöre, hedef kitlesine veya müşteri potansiyeline göre belirlenir. Hitap edilen müşteri kitlesi ve şirket profilinin mutlak surette analiz edilmesi gerekir. Yani firma net bir şekilde tanınmadan ve anlaşılmadan fiyat teklifi verilmesi doğru değildir.
Firmanın piyasada tanınmasını ve diğerlerinden ayırt edilmesini sağlayan kurumsal kimlik kavramı için ödenen bedeller, hiçbir şekilde boşa gitmez ve işletmeye artı değerler olarak geri döner. Bu nedenle, kurumsal kimlik kavramı altında yaptırılan çalışmaların maliyetinden kaçınmamak ve çalışmalara hak ettiği değeri vermek gerekir.
Kurumsal Kimlik Fiyat Teklifi Kapsamındaki Hizmetler Nelerdir?
Web ve logo tasarımı, kartvizit tasarımı ve firmanın kimliğini ortaya koyan tüm tasarımlar, kurumsal kimlik tasarımı altında değerlendirilmekte olup kurumsal kimlik fiyat teklifi kapsamında sunulacak olan hizmetler firmalara genellikle bir paket şeklinde sunulur. Firmalara sunulan kurumsal kimlik tasarımı altındaki hizmetler şu şekilde sıralanabilir:
· Resmi evraklar
· Kurum içinde kullanılacak evraklar
· Kırtasiye ürünleri
· Web tasarım
· Medya ve görsel tasarımlar
· Kağıt baskı tasarımlar
· Tekstil ürün tasarım
· Tabela tasarımdır.
Tüm bu unsurların kurumsal kimlik tasarımı altında hizmet almak isteyen firmalarca etraflıca değerlendirilmesi gerekir. Bu kapsamda farklı firmalardan alınacak olan fiyat tekliflerinin karşılaştırılması yerinde olur.
Yorumlar
Yorum Gönder